Võtke meiega ühendust
Teie soovinimekiri

Teie soovinimekiri on tühi!

Teie ostukorv

Teie ostukorv on tühi!

Teie võrdlusloend

Garantii ja tagatis

Kui teisiti pole öeldud, kehtib kõigile toodetele seadusjärgne garantii 24 kuud. Paljudele toodetele saate ka individuaalsed tootjagarantiid. 

Lisaks on teil võimalus osta pikendatud kaitset meie teenustootega "Dialando Protection" müügiprotsessi käigus.

Dialando garantii

Dialando omanik (vaata õigusteavet) garanteerib kõigi müüdud toodete nõuetekohase toimimise vastavalt vastava tootja spetsifikatsioonidele 24 kuu jooksul alates ostukuupäevast.

Garantii nõude esitamise eelduseks on toote hoolikas käitlemine, toote kasutamine vastavalt tootja kasutusjuhendile ja soovitatud hooldusintervallide järgimine. 

Garantiiga ei hõlma osi, mis on kulumisele alluvad, nagu klaasid, rihmad, tihendid, samuti liikumise ja korpuse tagajärjel tekkinud kahjustusi, mis võivad tekkida kulumise ja kulumise ja kulumise tagajärjel (nt vee sissetung kella korpusse, mis on veekindlad ise kulumisest kulunud tihendite või painutatud kroonivõlli tõttu, kuna veekindlus pole kunagi kellale püsiv omadus). Kui remont või ümbertöötlemine pole võimalik, võib Dialando kas vahetada kella sama brändi või kvaliteediga võrreldava toote vastu või tagastada ostuhinna. Kui toote omadused veidi halvenevad, näiteks halvenenud täpsus või vähenenud jõuvaru mehaanilistes kellades, nagu võib tekkida igapäevasest kasutamisest, jätab Dialando endale õiguse pärast kellassepa eksperthinnangut remont läbi viia, pakkudes hinnasoodustust või pakkudes mõistliku hinnaga tasulist teenust (praegu maksimaalselt 20 eurot või ekvivalent muudes valuutades). 

Lisaks ostetud "Dialando Protection" ei kujuta endast piirangut teie õigustele tarbijana müüja õiguslike garantii kohustuste osas, vaid pigem nende laiendamist.

Garantiikirjutaja leiate trükisest (vaata õigusteavet)

Tootjagarantiid

Paljudel juhtudel saate lisaks seaduslikule kaitsele ja Dialando kaitsele ka tootjapõhise garantii - enamasti kaheks aastaks. Sel juhul leiate tootja garantii kirjelduse ja teabe garantii kohta toote kirjalikust dokumentatsioonist ja kaasasolevatest materjalidest.

Et kasutada tootjagarantii, hoidke ostuarve garantii kehtivuse ajaks, kuna meie kui saatja ei tempeldata garantiikaarte. Meiega koostööd tegevad tootjad aktsepteerivad arvet ostu tõendina ostukuupäeva ja seega garantii alguse kohta.

Enne artikli saatmist mõne tootja hoolduskeskusesse pange tähele teavet "Garantii korral".

Garantii korral

Me ei taha nii loota, aga kui kõige halvem juhtub, püsige hetkel rahulikuna. Oleme teile hea meelega abiks!

On oluline, et võtaksite meiega ühendust kohe, kui ilmneb defekt, mitte nädalate või isegi kuude pärast. Võivad tekkida tagajärjed. Vee sissepääsu korral asetage kell krooniga avatult soojendile, et niiskus välja saada. Kui funktsioonid kinni jäävad või haakuvad, ärge kasutage jõudu ja jätke korrigeerimine professionaalile. Ärge kunagi avage kellakorpust ise tagaküljel või esiküljel. Kui patareitoitel kell peatub, eeldage, et patarei on nõrk, ja laske see kohapeal kontrollida ja asendada spetsialistil. Kui probleem pole patareis, võib olla kahjustatud liikumine. 

Palun võtke meiega ühendust, et arutada edasisi samme. Vajadusel võib olla mõistlik saata toode otse tootja hooldusosakonda. Teistes olukordades on soovitatav seda teha meie kaudu.

Sisaldage alati ostuarve koopiat ostu tõendamiseks ja vajadusel täidetud ning tempeldatud garantii kaarte

Lisaks kaaskiri teie isikuandmetega: nimi, aadress, tagasisaatmise aadress, telefoninumber, e-post, e-kirjavahetus vajad usel, vea kirjeldus, mis juhtus, millal, mida on seni tehtud, mitu viga, erisoovid...

Pakkige toode hoolikalt, et vältida edasisi kahjustusi. Kõige parem on kasutada originaalpakendit, kui see on saadaval.

Saadke kindlustatud pakendina, mitte pakina. Nii on teil alati saatmise tõend, kindlustuskaitse ja saate saadetist jälgida veebis.

Pärast saadetise vastuvõtmist meie või muude teeninduskeskuste poolt lubage keskmiseks töötlemisajaks 2 kuni 4 nädalat, harva kuni 8 nädalat. Kõik teeninduspunktid ei teavita eseme kättesaamisest, seega kontrollige saadetise kohaletoimetamist saaja asukohas veebis pakkinumbri abil, nt DHL-i veebisaidi kaudu.

Kui teie juhtumi töötlemisel tekivad ootamatult probleemid, võetakse teiega ühendust, nii et lisage alati oma telefoninumber ja e-posti aadress. Teiega võetakse ühendust ka siis, kui teie juhtumi tasuta töötlemine on mõjuval põhjusel keeldutud. Sel juhul saate hinnangut ja enamasti isikliku telefonikõne meisterkellassepad selgitavad põhjuseid. Sel juhul otsustate, kas soovite tasulise remondi teha või mitte.

Garantii kohta olulise teabe leiate ka meie KKK lehelt!