Võtke meiega ühendust
Teie soovinimekiri

Teie soovinimekiri on tühi!

Teie ostukorv

Teie ostukorv on tühi!

Teie võrdlusloend

Vastused sageli esitatud küsimustele

Palun leidke allpool vastused kõige sagedamini esitatud küsimustele.

Kui teil on küsimus, millele te vastust ei leia, võtke julgelt ühendust meie sõbraliku klienditeenindusega, kes vastab kõigile teie küsimustele.

Kellad

Kas käekellad on originaalsed?

See on üks kõige levinumaid küsimusi, mida me saame, ja me mõistame miks. Jah, kõik meie kellad on 100% originaalsed!

Disainerkellad on viimastel aastatel muutunud üsna populaarseks ja me oleme väga uhked öelda, et kõik meie kellad on ehtsad ja originaalsed. Kõik tulevad koos 2-aastase tootjapoolse garantiiga.

Te saate karpis garantiivoldiku / kasutusjuhendi ja kell on originaalpakendis. Paljud kliendid küsivad seerianumbreid, kuid kahjuks on mõned brändid, mida me müüme, mis seda süsteemi ei kasuta; näiteks Michael Kors ja Marc Jacobs ei kasuta seerianumbreid ühelgi oma tootel. Asjaolu, et teie kellal on garantii, on tavaliselt märk sellest, et kell on ehtne. Rohkem infot garanti kohta leiate siit

Kella suuruse muutmine

Kõik kellad lingid sisaldavad arvu, millest osa on eemaldatavad.

Neid, mis saab eemaldada, on lihtne tuvastada rihma siseküljel olevate nooltega. Kahjuks on rihma võimalik ainult väiksemaks teha. Ekstra lülisid, peale nende, mis juba kinnitatud on, ei saa tellida.

Rihma suuruse muutmist peaks alati teostama kvalifitseeritud kellassepp. Leidke kellassepp, kes müüb sama kaubamärgi kellu, kuna see võib mõnikord nõuda teatud teadmisi ja/või tööriistu.

Pidage meeles, et kellarihmad, mis on valmistatud keraamikast, on väga tundlikud löökidele ja võivad kergesti puruneda, kui neid reguleerib kvalifikatsioonita isik, seega kasutage alati professionaali.

On ka heaks ideekssalvestada eemaldatud lingid. Mõelge sellele, et toote tagastamise õigus aegub, kui teie kella suurust on muudetud.

Me ei kata suuruse muutmise kulusid, kuid anname teile järgmise ostu jaoks 10 euro suuruse krediidi. Lihtsalt saatke kviitungi pilt meie toe meie tuge.

Alates jaanuarist 2024 pakume oma klientidele võimalust tellimise ajal otse rihma lühendada väikese tasu eest, ainult 5 eurot. See teenus on saadaval valitud mudelitele!

Kellal on aku tühjaks saanud, mida ma tegema peaksin?

Kõige tavalisem põhjus, miks kell aeglustub või peatub täielikult, on see, et patarei on tühjenenud või tühjeneb peagi.

Garantii ei kata ühekordseid tarvikuid nagu patareisid, kuid pakume järgmise ostu pealt 10 EURi, kui patarei saab tühjaks esimese aasta jooksul pärast pakendi kättesaamist.

Pöörduge samasugust kaubamärki müüva kellassepa/paaritaja poole, kuna mõnikord on vajalikud erivahendid, et kella tagumine avada, kui patareid vahetatakse. Võtke viivitamata ühendust meie klienditeenindusega, et teavitada meid, et lähete patareid vahetama, ja seejärel saatke e-kirjaga foto kviitungist, et saada 10 EURi krediiti.

Üks põhjus, miks patarei võib uuele ostetud kellale tühjaks saada, on see, et patarei oli juba paigaldatud tootmise käigus ja tiksub kuni jõuab lõpuks tarbijani. Mõnikord võib kell olla laos mõnda aega ja mõnikord võib lihtsalt olla, et patarei on halvaks läinud.

Muidugi kontrollime, et iga kell oleks heas töökorras enne kui see välja saadetakse, kuid mõnikord võib patarei juba hakkama saama.

Keraamilised kellad

Keraamika on väga kriimustuskindel materjal ja see säilitab oma värvi ning sileda pinna palju paremini kui metallist kellad.

Materjal annab kellale ka unikaalsema välimuse. Siiski on oluline olla õrn oma keraamilise kella käsitlemisel, kuna see ei talu tugevaid lööke ja põrkeid nagu metallist või plastikust kell.

Keraamika on materjal, mis on kõvastunud ahjus, täpselt nagu portselanist taldrik, ja seetõttu tuleks sellega käituda samasuguse hoolitsusega.

Tootjalt ei ole mingit garantiidkeraamilistele käepaeltele ja remont võib olla kulukas, seega veenduge, et käsitlete oma keraamilist kella ettevaatlikult.

Juhised kellade hooldamiseks

Soovime, et kogeksite oma kellast võimalikult suurt rahulolu, ilu, funktsionaalsust ja pikaajalist kestvust! Nii odavamad kui ka kallimad brändid sisaldavad peeneid mehaanilisi osi, mistõttu on oluline, et peaksite meeles järgmised punktid:

  • Vältige oma kella kokkupuudet ekstreemsete tingimustega nagu otsene päikesevalgus, äärmuslik kuumus või külm. Äärmuslik kuumus või külm võib põhjustada kella talitlushäireid ja lühendada aku eluiga.
  • Vältige kellade kokkupuudet niiskusega, kui need pole märgistatud 10 või 20 ATM. Ärge kunagi kasutage nuppe ega krooni, kui kell on niiske. Kui teie kell satub vette või kondenseerub, tuleks see viivitamatult üle vaadata volitatud kellassepa poolt. Isegi kui kondensatsioon tundub kaovatud, võivad kella komponendid sellest juba kahjustuda.

  • Kondensatsioon kellas: Äkilised temperatuurimuutused võivad põhjustada kellale negatiivset survet, mis võib viia kondensatsioonini. Kui see juhtub, võite näha vedelikku klaasi sees. Kui vedelikku pole enam näha, ei tähenda see, et niiskus on kadunud. Kell tuleb võimalikult kiiresti saata kellassepa juurde, kes saab kella avada ja niiskuse eemaldada. Niiskus võib tungida liikumisse endasse ja kell võib puruneda. Isegi kelladel, mis on märgistatud 10 või 20 ATM, pole kaitset temperatuurimuutuste vastu. Kondensatsioon võib tekkida näiteks siis, kui lähete miinuskraadidest õue kõrgete sisetemperatuuride juurde või kui hoiate kella vannitoas duši kasutamise ajal. Kondensatsioon ei pruugi olla tootmisdefekt ja kell ei pruugi seetõttu alati tagastatav olla. See sõltub iga konkreetse tootja poliitikast.

  • Vältige lööke ja tabamusi kellale. Teie kell on loodud taluma normaalset kasutamist. Te ei tohiks kella käega magama jääda.

  • Vältige oma kella kokkupuudet parfüümide, seebi või muude kemikaalidega, mis võivad kahjustusi põhjustada. Kahjustused võivad hõlmata värvimuutusi, muutusi või muud kahju korpusele, rihmale / käeketile või muudele osadele. Vältige käevõrude kandmist samal käel kui kell, kuna see võib tekitada kriimustusi ja klaasi tarbetut kulumist.

  • Vältige magnetvälju või staatilist elektrit, mis võivad kahjustada kella mehhanismi. Tavaliselt ei mõjuta kell kodumajapidamisseadmeid nagu televisioon, stereo jne.

  • Hoidke kell puhas. Puhastage seda niiske, pehme lapiga (ainult kui see talub vett). Loputage kella pärast soola või kloori vees leotamist. Rihma tuleks regulaarselt puhastada, et säilitada selle välimust ja vähendada kulumist. Pange tähele, et plaaditud käevõrud on õrnemad kui roostevabast terasest käevõrud. (Vaata eespool.) Puhastage pehme harja ja leige seebiveega. Pärast puhastamist kuivatage kell kuiva pehme lapiga.

  • Nahkrihm on looduslik toode, mis on väga tundlik niiskuse, higi, kemikaalide ja kulumise suhtes. Rihmal on ainult piiratud eluiga ja see tuleb (isegi hügieenilistel põhjustel) vahetada 6–12 kuu tagant, olenevalt sellest, kui sageli te rihma kasutate. Vahetamisel tuleb kontrollida või asendada ka tapid.

  • Rihm, mis on valmistatud roostevabast terasest, ei oksüdeeru ja ei vaja tavaliselt poleerimist. Seda saab puhastada veidi seebi ja veega. Pange tähele, et teie kell ei pruugi alati taluda liigset veega kokkupuudet. Lugege enne puhastamist kellale veekindluse kohta.

  • Povlestatud rihma ja kella tuleb hoolitseda väga ettevaatlikult. Povlestatud rihm on roostevabast terasest rihmast õrnem. Kõikide kellade ja käevõrude puhul on vajalik hoolikas puhastamine ja käsitlemine. Povlestatud käevõru tuleb puhastada väga ettevaatlikult. Intensiivne hõõrumine kulutab ilmselgelt ära povlekatud pinna ja võib ohustada teie kella eluea vähenemist.
  • Vale kohtlemine ja hoolimatus on tavaliselt põhjuseks, miks metall hakkab värvi muutma.

  • Väikesele elanikkonna osale on suureks probleemiks see, et nahk võib eritada aineid, mis võivad põhjustada metallide värvimuutusi. Halvimal juhul muutuvad ehted mõne tunni jooksul värviliseks ja ebameeldivaks! Kahjuks pole selle vältimiseks midagi teha. Õnneks ei koge seda probleemi enamik inimesi.

  • Kellaaja ja kuupäeva muutmist oma kellas peaksite eelistatult tegema ajavahemikul 22.00 kuni 02.00 (see kehtib kellade puhul, kus on kuupäev, kui see on 24-tunnise kellamehhanismiga), kuna see võib kahjustada kella sisemist mehhanismi.

Kividega kellad

Paljud disainid on kaunistatud rhinestones-iga. Mõnel brändil on isegi ehtsad teemandid. Kui see nii on, siis kellaga kaasneb sertifikaat.

Iga kivi kantakse käsitsi peale ja mõnikord võib kivi maha kukkuda. See võib olla tingitud mitmetest teguritest, nagu liimi kuivamine või kui kivid on puutunud kokku veega. Kivid ja kruvid ei ole kahjuks garantii poolt kaetud, kuid kellassepa juures parandamine ei ole kallis. Dialando arvab muidugi, et kivid peaksid kestma rohkem kui 3 kuud, seetõttu pakume oma klientidele 10 EUR krediiti kuni 3 kivi eest, mis lahti tulevad 3 kuu jooksul, kui saadate meile paranduse kviitungi. Lisateabe saamiseks saatke e-kiri meie tugiteenusele.

Kui teie kell jõuab kahjustatuna kohale või on juba puudu kivi, siis palun võtke meiega kohe ühendust.

Kas sekundiosuti ei tiksu, kuid kell töötab ikkagi?

Kui kell töötab, kuid sekundiosuti on paigal, võib kellal olla kronograaf ja siis on sekundiosuti taimer.

Taimer käivitub, kui vajutate 2-kohalisele nupule.

Kronograafi peatate, vajutades sama nuppu, ja seejärel nullite kronograafi, vajutades 4-kohalisele nupule.

Kronograaf ei tohiks tavaliselt pidevalt käia, kuna patarei saab kiiremini tühjaks.

Enamikul kelladel on tavalise aja jaoks sekundiosuti ühes väiksematest kelladest, seda ei saa välja tõmmates välja lülitada.

Veeohutus

Enne kui hakkate oma käekella kasutama, on oluline, et vaataksite kella tagakülge, et näha, kui veekindel see on, ja lugege allpool olevat teavet.

Mõistet "veekindel" ei kasutata enam, kuna see võib olla eksitav. Kellad suudavad vastu pidada erinevatele veekogustele. Veekindlus tähendab, kuivõrd hästi kell võib märjaks saada või vastu pidada teatud veekogustest tekitatud survele. Kasutatavad ühikud on ATM, Bar, M (meetrid) või FT (jalad), viidates survekatsete astmele. Need numbrid selgitavad, millise surve kell on loodud taluma, ja ei tähenda sügavust, kuigi see on levinud eksiarvamus. Seetõttu on võimatu sukelduda 30 meetrit sügavusele kella märgiga 3 ATM (30 m). Sellised kellad suudavad vastu pidada ainult veespritsmetele. On oluline meeles pidada, et veekindlust mõõdetakse staatilises või liikumatus olekus külma ilmaga. See ei võta arvesse, et rõhk suureneb igasuguse liikumisega. Näiteks ujudes panete lihtsalt vees liikudes kella surve alla.

Veekahjustus teie kellale on ainult kaetud garantiiga, kui teie kell on 10 ATM või rohkem. Jälgige, et kummist tihend poleks aeg-ajalt ära kuivanud. Kummist tihendi kuivamine toimub loomulikult teatud aja möödudes, kokkupuude kloori, merevee või seebiga võib samuti tihendi kuivatada ja siis võib kella sisse lasta vett. Seetõttu peaksite laskma tihendit vahetada igal aastal, kulu, mille eest vastutab tarbija.

MÄRKUS! Ärge kasutage oma kella kuumas duši all, saunas ega kuumas vannis vannis, kuna see võib mõjutada tihendit, ja enamus kellasid ei sobi aurule ja kuumusele. Kondensatsioon võib tekkida isegi kelladel, mis on 10 ATM ja rohkem! Äkilised temperatuurimuutused võivad põhjustada kellale negatiivset survet, mis seejärel põhjustab kondensatsiooni. Kui see juhtub, võite klaasi sees näha vedelikku. Kui vedelikku enam ei näe, ei tähenda see, et niiskus oleks kadunud. Kell tuleb võimalikult kiiresti viia kellasseppa, kes saab niiskuse eemaldada.

Niiskus võib tungida liikumisse endasse ja kell võib seejärel puruneda. Isegi kellad märgistatud väärtustega 10 või 20 ATM ei ole kaitstud temperatuurimuutuste vastu. Näiteks võib kondensatsioon tekkida, kui lähete väljaspool miinuskraade siseruumide kõrgele temperatuurile või kui hoiate kella vannitoas duši all kasutamise ajal. Kui see juhtub, ei pruugi see olla tootmisdefekt ja seetõttu ei pruugi see olla kaetud garantii all. See sõltub iga üksiku tootja otsusest.

Loetletud seade võib näida erinev erinevates maailmaosades või erinevatel mudelitel ja internetilehekülgedel. Näiteks võib 30 meetrit = 3ATM = 3BAR = 100 jalga kõik tähendada sama nagu 1000 mm = 100 cm = 10 dm = 1 m, on tegelikult sama mõõt.

Kell on tagaküljel märgistatud veetõrjetase, mida see suudab taluda.

Mis on kronograaf ja kuidas ma saan seda kalibreerida?

Kronograaf on lihtsalt taimerikell.

Saate aru, et kellal on kronograaf, kui kontrollite, kas sellel on krooni kõrval kaks lisanuppu (osa, mida välja tõmmatakse, et kella muuta) ja pealmine ketta on mitu väikest kettaid väikeste kätega. Nupp kell 2 (üleval) on käivitus- ja peatusnupp, mida nimetatakse ka A-nupuks. Vajutage nuppu korra, seejärel näete, et üks väike käsi hakkab liikuma. Vajutage sama nuppu uuesti selle peatamiseks. Pärast kronograafi kasutamist tuleks see nullida, saate seda teha lihtsalt vajutades nuppu kell 4 (allapoole), mida nimetatakse ka B-nupuks. Siis näete, kuidas käed hüppavad või pöörlevad kiiresti tagasi nullasendisse.

Pange tähele, et suur sekundiosuti ei pruugi alati olla see, mis näitab aega! Mõnedel mudelitel on seal kronograaf. Kui see on nii, siis suur sekundiosuti peaks jääma paigale. Tavaliselt näete, et ühes väikestest ketastest käib alati üks väike käsi. Siis on see tõeline sekundiosuti. Pidage meeles, et kronograafi töötamisel tühjeneb aku kiiremini.

Mõnikord võib kronograaf nullida nurga all, kuid teie kellaga pole midagi valesti, seda tuleb lihtsalt kalibreerida. Tavaliselt on kronograafi väga lihtne kalibreerida, kuid kui tunnete, et see on liiga raske, võite julgelt võtta ühendust meie toe või minna oma kohaliku kellassepa poole.

Kronograafi kalibreerimiseks peate kõigepealt veenduma, et kronograaf on nullitud, vajutades nuppu B. Seejärel tõmmake kroon väljapoole äärmisse asendisse. Seejärel saate kasutada nuppe A ja B, et kronograafi kätele klõpsata nii, et need näitaksid 0 või 12, olenevalt kella kujundusest.

Eribrändid ja mudelid kasutavad kalibreerimiseks erinevaid lähenemisviise, kuid kõige sagedamini liigutab nupp A näidikut edasi ja nupp B liigutab seda tagasi. Mõnedel kelladel töötab see veidi teisiti. Näiteks vajutage nuppu A esimese käe seadmiseks, kui olete selle õigesti seadnud, vajutage nuppu B, et muuta, millist kätt muudate nupuga A. Kui olete kalibreerimise lõpetanud, lükake kroon uuesti täielikult sisse ja nüüd on kronograaf uues nullasendis.

Võite minna kellapoodi, mis müüb sama brändi, ja küsida kellassepalt, kui te pole kindel, mida teha oma konkreetse mudeliga.

Kellarihmad

Ripatsid ei ole kaetud garantiiga kellatootja poolt, vaadake garantiibrošüüri, mis on kellas olevas karbis.

Värvi muutused, kulumine, lukustusmehhanismi defektid, tüved ja lingid ei kuulu Teie garantii alla.

Muidugi, oleme rõõmsad, et teid aidata, kui teie kell saabub kahjustatuna tarnimise käigus, kuid peate meiega kohe ühendust võtma, kui see on nii. Palun pange tähele, et kell peab olema kasutamata ja kaitseplastik peab jääma kella peale, et saaksime teid aidata purunenud ripatsiga.

Me ei saa vastutust võtta kellade eest, mis on tagastatud "nagu uued", kuid tegelikult on kasutatud.

Tellimine ja maksmine

Olen tellinud, kuid pole saanud kinnitust

Aitäh teie tellimuse eest!

Kui te ei ole saanud kinnitust e-posti või tekstisõnumi (SMS) teel, palun võtke meiega ühendust aadressil Dialando toe. Oleme rõõmuga valmis teid aitama selle ja igasuguse muu küsimusega, mis teid võiks muretseda!.

Üks tavaline võimalus, miks te pole kinnitust saanud, on see, et võisite meile algse tellimuse esitamisel anda vale e-posti aadressi. Muidu veenduge, et olete kontrollinud oma rämpsposti kausta, juhuks kui see sinna kuidagi sattus!


Kuidas ma kasutan oma sooduskoodi?

Kui olete saanud sooduskoodi, saate selle lisada ostukorvis. Pange tähele, et kahe või enama sooduskoodi kombineerimine ei ole võimalik.

Koodi kasutamiseks klõpsake lihtsalt "Lisa kuponk" oma ostukorvis, sisestage kood ja klõpsake "lisa kuponk". Ostukorv kuvatakse automaatselt, kui lisate toote ostukorvi.

Seejärel saate jätkata tavalise maksmisega.

Saatmine ja kohaletoimetamine

Laokaubad / Telli esemed

Laos olevad tooted:

Kui olete tellinud ühe või mitu toodet, mis on juba laos olemas, saab neid saata samal või järgmisel tööpäeval, sõltuvalt sellest, millisel päeval te tellimuse tegite.

Tellitud tooted:

Kui olete ostnud toote, mis on hetkel laost otsas, võtab selle saabumine meie laosse üldiselt aega 2–3 tööpäeva. Märkus: Mõnikord võib kuluda kauem, kuid sageli saabuvad tooted teieni 7 tööpäeva jooksul.

Laos olevad ja tellitud tooted:

Kui olete ostnud rohkem kui ühe toote, millest üks on laos olemas, samal ajal kui teised ei ole laos, saadetakse teie tellimus teile siis, kui laost otsas olev toode jõuab meie laosse ja tellimus on komplekteeritud.

Kohaletoimetamine, jälgimine ja kohaletoimetamine

Teie ostu kohaletoimetamine on alati tasuta, kui teete meie kaudu tellimuse vähemalt 75 EUR eest,

Tavaliselt saadetakse pakid meie laost Saksamaal või Rootsis UPSi või DPD teenustega.

Teie tellimuse täielik kohaletoimetamise aeg sõltub sellest, kas teie tellimus on juba meie laos olemas või peame selle eritellimusena seoses teie tellimusega tellima. Tavaliselt võtab pakil meie lahkumise hetkest kuni teie lähima kogumispunkti saabumiseni 2-3 tööpäeva, kuid me ei saa vastutada UPSi/DPD organisatsioonis esinevate viivituste eest.

Kui toode saadetakse meie laost, saate oma telefonile kinnitusteksti (SMS) koos jälgimisnumbriga, et saaksite oma paketti jälgida. UPS/DPD teavitab teid seejärel, kui pakett on jõudnud kogumispunkti või toimetatakse teie uksele.


Kogumata pakid

Pakettide puhul, mis korjatud ei ole, jätab meil õiguse arveldada tagastuse postikuludega ja käitlustasuga 20 EUR.

Tellimus tühistatakse automaatselt, kui pakett tagastatakse meile kui korjamata. 20 EURlahutatakse arvelt enne selle kandmist.

Kui soovite, et teie paketti teile uuesti saadetaks, peaksite ühendust võtma meie klienditeenindusega, et saada link selle kohta, kus ja kuidas saate tasuda lisakohaletoimetamise tasu. See tuleb aga teha ENNE kui pakett tagastatakse. Vastasel juhul tuleb tellimus täielikult uuesti esitada.

Viivitused

Me teeme oma parima, et tarnet võimalikult kiiresti kiirendada, kuid mõnikord võivad kahjuks tekkida viivitused. Seetõttu me ei garanteeri tarnet mingil kindlal päeval.

Kui toodet ei saa tarnida määratud ajapiirides, võtame teiega ühendust ja teavitame teid viivitusest. Kui teie viivitatud toode on meieni jõudnud, siis see prioriteeritakse pakendamisel ja saadetakse teile võimalikult kiiresti.

Kui tellimus peaks viibima, ei mõjuta see teie arvet, kuna meie arved saadetakse välja e-posti teel samal päeval, kui teie tellimus lahkub meie laost.

Väljavõtmine ja tagastamine

Mida tähendab taganemisõigus?

Oleme tänulikud iga meie juurde esitatud tellimuse eest, kuid mõistame, et mõnikord soovite oma ostutellimuse tühistada erinevatel põhjustel.

Sel juhul kohaldame kaugmüügi seadust (tuntud ka kui taganemisõigus), mis lihtsalt tähendab, et teil on õigus täielikuks tühistamiseks 14 päeva jooksul, ainus nõue on, et võtaksite ühendust meie klienditoega nende 14 päeva jooksul.

Taganemisõigus ei laiene järgmistele toodetele:

  • Kellad, mida on kasutatud nii, et neil on märgid või kahjustused. Seda me ei aktsepteeri ega võta selle eest vastutust.
  • Kellade käepaela lülisid, mis on reguleeritud.
  • Kellad, mida olete mingil viisil parandanud või muutnud.
  • Intiimtooted, millel puudub eriline tihendus, nagu näiteks kõrvarõngad.

(See ei kehti toodete kohta, mis on kahjustatud tarnimisel.)

Ma kahetsen oma ostu, mida ma nüüd teha saan?

Saada e-kiri meie klienditeenindusele, et teavitada meid, et soovite tühistada oma tellimuse ja tagastada oma toote. Märgi alati oma tellimuse number.

Kui olete meile saatnud oma toote tagastamise taotluse e-kirjaga, varustame teid kõigi vajalike tagastamiseks vajalike teabega.

Me saadame teile dokumendi välja printimiseks, et töödelda teie tagastust,

  1. Tagastamise märge, selgitades, miks teie tellimus tagastatakse ja kõik tellimuse üksikasjad 

On oluline , et panete tagastamise märke pakendisse koos tagastusega, et meie ladu saaks õige teabe.

Mäletage saata tagasi kõik dokumendid, nagu algne garantiitunnistus, karp, jne. koos esemega.

Tooteid, mis on tagastatud ilma igasuguse kontakti ja heakskiiduta meie klienditeeninduselt, me ei saa vastutust võtta.

Ärge laske oma paketti automaatselt tagasi saata. Kui paketti õigeaegselt ei korjata, saadetakse see tagasi ja lisakulud on 20 EUR . Kui soovite, et teie pakett saadetakse teile uuesti, peate võtma ühendust meie klienditeenindusega, et saada link, kust ja kuidas saate maksta lisakohaletoimetamise eest. Siiski tuleb see teha ENNE kui pakett on tagasi saadetud. Vastasel juhul tuleb tellimus täielikult uuesti tellida.


Kuidas ma saan peatada oma tellimuse?

Kui olete teinud tellimuse, mille soovite enne selle kättesaamist tühistada, ja te pole veel saanud teadet, et see on saadetud, peate e-posti teel viivitamatult pöörduma meie klienditeeninduse poole.

Meie klienditeenindus saab peatada saatmisprotsessi ja tühistada teie ostu.

Lisatasusid ei lisandu.

Mida teha, kui olete saanud vale toote?

Mõnikord võivad tekkida vead, kuid ärge muretsege.

Kas olete kogemata tellinud vale toote või on meie ladu ekslikult pakkunud vale mudeli. Võib-olla on toode valesti märgistatud, peaksite kohe võtma ühendust meie klienditeenindusega.

Selleks, et saaksime aru, mis on valesti saadetud, palume teil saata meile e-kiri ja lisada fotod tootest ja sildist. Nii saame teid võimalikult kiiresti aidata.

MÄRKUS! Mõned värvid võivad pildil olla raskesti püütavad välku jms kasutamise tõttu, seega võib esineda erinevusi pildi värvi ja toote tegeliku värvi vahel.

Kes maksab tagastamise postikulu eest?

Kui te kahetsete oma ostu või tellisite vale toote, olete vastutav postikulu eest ise.

Kui oleme saatnud vale toote või kui see on katki, kui te selle kätte saate, saate meie tagasisaatmise sildi tasuta kasutada. Palun märkige, et me ei saa kanda vastutust mingeiste kulude eest, kui otsustate osta postimärgi mõne teise postiettevõtte käest, hoolimata sellest, et oleme teile e-kirjaga saatnud meie ettemakstud tagasisaatmise sildi, mida saate tasuta kasutada.

Kui peaksite hiljem toote saatma remondiks, võtame enda kanda postikulu, kui remont kuulub garantii alla. Sama tagasisaatmise silt saadetakse teile e-kirjaga.

Kui olete ise põhjustanud kahjustuse tootele või kui teil on defekt, mida teie garantii ei kata, vastutate postikulu ja võimalike remondikulude eest.

Kuidas toimub raha tagasimakse?

Kui me oleme saanud teie tagastuse ja see on meie laos töödeldud, kantakse teie tellimus teile tagasi.

Tagame, et teie arve Klarnas tühistatakse. Pidage meeles, et kui kasutate meie tagasisaatmise silti, jääb selle kulu arvele. Kui olete juba maksnud, tagastatakse teile raha samale kontole, millelt raha maha võeti, mõne tööpäeva jooksul.

Soovitame teil Klarnaga ühendust võtta, kui teil on lisaküsimusi oma makse kohta, kuna meie juurdepääs teie krediidiinformatsioonile on piiratud.

Kui olete oma toote ostnud ühe meie partneri kaudu, võtame nendega ühendust ja palume neil raha tagastada/arve tühistada.

Garantii ja kaebused

Rohkem teavet garantii kohta leiate siit

Mida hõlmab garantii?

Garantii on vabatahtlik, täiendav kaitse, mida tootja pakub. Enamik tooteid kaasneb 2-aastase garantii perioodiga.

Garantii perioodil hõlmavad ainult kellamehhanism, osutid ja numbrilaud. Kaetud komponent parandatakse või kell asendatakse komponendi ja tööjõukuludeta, kui see osutub materjali või töö käigus defektseks tavalisel kasutamisel.

Garantii ei kata:

  • Defekte materjalides ja kellameistri töös patareis, korpuses, kristallis, plastik-, kummist, nahast, metallist või keraamilistel rihmadel, käevõrul, haaklõikel või kruvidel; sealhulgas korpusel ja/või käevõrul olevat katet.
  • Kahjustusi, mis tulenevad ebaõigest käsitlemisest, hooletusest, õnnetustest, välisest mõjust, tavalisest kulumisest, rebimisest või vananemisest. Sealhulgas ebaõige käsitsemine krooni ja nuppudega.
  • Vee kahjustusi, kui toote veekindluse taseme hooldusjuhiseid (nagu on märgitud tootel) ei järgita. Veekindlad kellad on märgistatud 10 või enam ATM-iga.

Garantii on kehtetu, kui kell on saanud kahjustada õnnetuse, muude kui volitatud teenindusagentide hooletuse, volitamata teeninduse või muude faktorite tõttu, mis ei ole tingitud materjali või töö käigus esinevatest defektidest. 

Garantii võib erineda tootjate vahel, seega veenduge, et lugege hoolikalt läbi kellaga kaasas olev garantii/kasutusjuhend.

Mis vahe on garantiil ja juriidilisel garantiil?

Garantii ja juriidiline garantii on kaks erinevat asja.

Garantii on vabatahtlik ja seda võib näha kui täiendust õigustele, mis teil juba on tarbijakaitse seaduse alusel. Juriidiline garantii erineb riigiti ja on tavaliselt 2-3 aastat.

Et näha, kuidas teie riik juriidilist garantiid kohaldab, vaadake järgmist linki: europa.eu/guarantees

Enamik ELi riike kohaldab sarnaseid või samu eeskirju, ja oleme need siin kokku võtnud: Kui teie ostuga on midagi valesti, on oluline, et võtaksite meiega võimalikult kiiresti ühendust. Defekti avastamisest alates peate esitama ametliku kaebuse kahe kuu jooksul, et see töödeldaks.

Te võite kaevata mis tahes tootel ilmnenud vigade üle. Kuid oleme vastutavad ainult vea eest, kui see on loetud algseks, st viga oli juba tootes olemas, kui te selle saite.

Viga, mis on tingitud hooletusest, ebanormaalsest kasutamisest (käsitluse viga), õnnetustest või sarnastest olukordadest, ei saa me vastutada.

Vead, mis ilmnevad kuue kuu jooksul pärast toote kättesaamist, eeldatakse olevat olemas toimetamise ajal, kui pole öeldud teisiti. Kui viga ilmneb alles hiljem, lasub tõendamiskohustus tarbijal, et tõendada, et viga oli juba toimetamise ajal olemas,

Meil on õigus proovida probleemi lahendada nii, nagu me näeme. See tähendab, et meile tuleb anda võimalus toodet parandada või tarnida teine ​​võrdse väärtusega toode. Seega ei saa te nõuda tühistamist ega raha tagasi, ilma et oleksime teile kõigepealt andnud võimaluse probleemi lahendada ja et oleme ammendanud igasugused vahendid probleemi lahendamiseks edutult.


Minu kell on katki/kahjustatud, mida ma peaksin tegema?

Kahjustatud saabumisel:

Kui teie kell on vigastatud või mõni selle funktsioon ei tööta korralikult kohaletoimetamisel, saadame muidugi välja täiesti uue, kui mudel on endiselt saadaval. Või saate täieliku tagasimakse. Tavaliselt vajavad peatunud kellad ainult uut patareid ja meie klienditeenus soovitab tavaliselt lihtsalt patareid vahetada. Muidugi hüvitame patarei vahetamise kulud, kui kell peatub 14 päeva jooksul pärast selle kättesaamist. Põhjus, miks patareid nii kiiresti tühjaks saavad, on see, et kellale pannakse patarei sisse selle valmistamisel ja see võib olla olnud ladudes pikka aega, enne kui see jõuab kliendi kätte.

Kahjustatud pärast saabumist:

Kui pärast kasutamist peate kasutama oma garantiid või kaebuste õigust, palume teil võtta ühendust meie klienditeenindusega, et saaksime kindlaks teha, mida tuleks teha, et teid võimalikult sujuvalt aidata. Kui kahju on nähtav, vajame toote fotot, et saaksime teid kõige tõhusamalt aidata. Tehke foto selge fookusega, et näeksime kahju selgelt. Vastasel juhul ei näe me kahju korralikult. Kui avastate tootes defekti ja jätkate selle kasutamist, ei saa me kahjuks vastutada selle võimalike tagajärgede eest.

Meil on oma kellassepp/spetsialist ja kui teie kella garantiiremont on heaks kiidetud meie nõude kohandaja poolt, palutakse teil saata kell meile. Kui oleme tagastuse kätte saanud, saate automaatse teate ja me teeme kellast fotod dokumentatsiooni jaoks enne selle saatmist meie kellasseppale, kes teostab remondi.

Saate siis teate ja e-kirja, kui kell on remonditud ja teel tagasi teie poole. Remondi aeg sõltub kella veast ja kellassepa hetkekoormusest, kuid tavaliselt võtab see protsess umbes 5-7 nädalat.

Kui selgub, et defekt ei kuulu teie garantii/kaebuse õiguse alla või on põhjustatud välistest mõjutustest, võtame teiega ühendust enne remondi läbiviimist ja võime teilt küsida saate- ja käitlemiskulude eest tasu. Remondi ajal me ei saada uuendusi, teiega võetakse uuesti ühendust, kui toode on remonditud ja tagasi saadetud või kui esineb viivitusi.

Kuidas ma oma garantii registreerin?

Iga toote ostmisel, millel on vähemalt 2-aastane garantii, lisame kaasa oma garantii kaardi.

Kaardilt leiate juhendid selle kohta, kuidas registreerida oma toode meie veebisaidil, et saada garantii number.

Kui olete selle numbri e-kirjaga kätte saanud, saate selle kaardile kirjutada ja hoida seda karbis, kust kell tuli. See on kasulik juhuks, kui soovite oma kella müüa või selle garantii perioodi jooksul kingituseks anda, nii et teame, et kell on ostetud meilt.  

Kui vajate garantii perioodi jooksul garantii nõuet, võite ühendust võtta meie klienditoega ja esitada neile garantii numbri identifitseerimiseks koos kirjeldusega, milleks abi vajate.   

SIIN saate oma toote registreerida!