Võtke meiega ühendust
Teie soovinimekiri

Teie soovinimekiri on tühi!

Teie ostukorv

Teie ostukorv on tühi!

Teie võrdlusloend

Dialando Kaitse Tingimused

1. Kindlustuskava

See leping reguleerib teile DIALANDO poolt pakutavaid füüsilise kellaga seotud tehnilisi tuge vastavalt eespool nimetatud plaanile (mida käesolevas dokumendis nimetatakse "Plaaniks") Dialando kaubamärgiga teenuse eest, mis on loetletud teie katte tõendil ("Tellimuse number").

Praegu pakume teile kaht kattevalikut:

  • Dialando kaitse (11,99 €/aasta) *0,03 €/päev
  • Dialando kaitse PLUS (14,99 €/aasta) *0,04 €/päev

2. Millal kate algab ja lõpeb

Katteplaan kehtib 379 päeva (1 aasta + 14 päeva taganemisperiood) alates ostupäevast. Selle kehtivuse lõppkuupäev määratakse teie tellimuse kinnituses.

3. Mida hõlmab?

Dialando kaitse hõlmab materjale, tootmist ja muidugi käsitsemise defekte.

Sõltuvalt sellest, kas olete valinud "Dialando kaitse" või "Dialando kaitse PLUS" plaani, siin on loetelu esemetest, mis kuuluvad selle garantii alla.

  • Materjali- ja töökindlad defektid normaalse kasutamise korral
  • Tavaline kulumine (nt mustus)
  • Karp
  • Kadunud kristall (kui see on asjakohane)
  • Rihm
  • Rihmad
  • Pannal
  • Poldid
  • Kroon
  • Siiber

Lisaks katab "Dialando kaitse PLUS" plaan ka:

  • Klaas (purunenud või kriimustatud)
  • Purunenud liikumine (vale kasutamine/käitlemine)
  • Põrutusvigastused ja purustusvigastused
  • Ebakorrektne käitlemine
  • Vee- ja niiskuskahjustused (vähemalt 5 ATM)

Sõltuvalt valitud katteastmest tehakse remont tasuta või kell asendatakse, kui tõendatakse, et tekitatud kahju kuulub eespool nimetatud kattesfääri.

Raske kahju korral, mis muudab selle võimatuks parandada, saadab Dialando teile sama mudeli kella. Kui teie mudelit pole saadaval, antakse teile kell, millel on sama väärtus ja sarnane stiil, ja see võib olla eelnevalt kooskõlastatud või mitte. Asenduskella kaitse lõpeb Dialando kaitsekindlustuse kattuvusega, mille olete omandanud esimese kellaga seotud ostuga, mitte asendatud kellaga.

4. Mida ei hõlma?

"Dialando kaitse PLUS" plaani korral ei hõlma ühtegi kahju muude asjaolude korral, kui eespool sätestatud, kuigi see on väga ebatõenäoline, kuna see on üsna kõikehõlmav kindlustus.

"Dialando kaitse" oma standardversioonis ei kata järgmisi kahjusid:

  • Klaas (purunenud või kriimustatud)
  • Purunenud liikumine (vale kasutamine/käitlemine)
  • Põrutus- ja purustusvigastused
  • Ebakorrektne käitlemine
  • Vee- ja niiskuskahjustused (vähemalt 5 ATM)

Meenutame teile, et Dialando kaitse ei hõlma veekahjustusi, kui ei järgita toote veekindluse taseme (tootel märgitud) juhiseid, sealhulgas kahjustusi, mis on tingitud kella kokkupuutest muu tüüpi vedelike või kemikaalidega (välja arvatud tavaline vesi või merevesi). Samuti ei hõlma kellade veekahjustused 5 ATM all.

5. Kuidas saada teenindust ja tuge? ESTONIAN:

6. Teie kohustused

Teenuse või toetuse saamiseks kindlustuse alusel nõustute järgmistega:

  1. Esitage oma "tellimuse number" ostutõendina
  2. Andke teavet kaetud toote küsimuste sümptomite ja põhjuste kohta
  3. Reageerige teabele, sealhulgas kuid mitte ainult kaetud toote kohta, nagu seerianumber, mudel, toimingud enne kaetud seadme probleemi tekkimist ja sammud probleemi lahendamiseks
  4. Järgige Dialando antud juhiseid, sealhulgas fotot, kui see on nõutav.

7. Kindlustuse üleandmine

Dialando kaitse on seotud tootega ja mitte kliendiga, seega saab seda kindlustust kasutada iga kasutaja, kes on toote seaduslikus omandis, müüa toote aktiivse kindlustusega uuele omanikule ning tal on juurdepääs kattuvusele, kui uuel omanikul on ost “tellimuse number”, mis on edastatud isikule, kes ostis toote otse meie veebipoest, ja kindlustuse kestvus jääb kehtima.

Kuidas tarbijate õigused mõjutavad seda plaani

Tarbijatele jurisdiktsioonides, kus kehtivad tarbijakaitse seadused või määrused, on eespool nimetatud plaanide poolt antud hüved lisaks kõigile õigustele ja õiguskaitsevahenditele, mida pakuvad sellised seadused ja määrused. Miski selles plaanis ei kahjusta tarbijaõigusi, mida kohaldatavad kohustuslikud seadused annavad, sealhulgas tarbija õigust nõuda seadusjärgset garantiiõigust ja nõuda kahju hüvitamist täieliku või osalise lepingukohustuste mittetäitmise või ebapiisava täitmise korral.

DIALANDO® Kaitseplaanid

Tavaline tootjagarantiiDIALANDO® KaitseDIALANDO® Kaitse PLUS
VeadMaterjalis ja/või töömeisterlikkuses
KulumineTavalisest kasutamisest tulenev (nt mustus)
Ümbris
Kadunud kristallKui kohaldub
Ehtekäevõru
Rihmad
Pannal
Pinnad
Kroon
Ketas
KlaasKatki või kriimustatud
Katkenud mehhanismVale kasutamine ja/või käsitlemine
Šokk- ja/või purustuskahjustus
Valesti käsitletud
Vee- või niiskuskahjustusKellad, millel on vähemalt 5 ATM vastupidavus

Dialando Protection ja Dialando Protection PLUS on Aphrodonis Media Group Ltd toode

Toetuse telefon: +46 10 551 5995

Toetuse WhatsApp: +46 10 551 5995

(Räägime inglise ja rootsi keelt).