Võtke meiega ühendust
Teie soovinimekiri

Teie soovinimekiri on tühi!

Teie ostukorv

Teie ostukorv on tühi!

Teie võrdlusloend

Kasutustingimused

Aphrodonis Media Group Ltd, edaspidi nimetatud kui "Dialando", avaldab järgmised tingimused:

Järgmised tingimused kehtivad ainult kaupade tellimisele ja saatmisele, mida klient [eraõiguslik tarbija] tellib Interneti kaudu veebipoest. Tellimusega tunnustatakse neid tingimusi.

1. Lepingule jõudmine

Toodete esitlus veebipoes ei ole õiguslikult siduv pakkumine, vaid mittesiduv veebikataloog. Pärast isikuandmete sisestamist ja nupule "Osta" klõpsamist tellimisprotsessi viimases etapis esitate siduva tellimuse kaupade ostmiseks ostukorvis. Tellimuse saatmisel järgneb kinnitamine e-kirja ja SMS-i teel. Ostuleping sõlmitakse meie tellimuskinnituse või kaupade kättetoimetamisega.

Telefoniga tellimine pole hetkel võimalik! Kuid kui vajate abi toote või tellimusega seotud probleemide korral, võite meiega igal ajal ühendust võtta.

2. Lepingu tekst

Teie tellimuse andmed salvestatakse meie poolt ja neid saab hiljem teie kliendi sisselogimisalal vaadata. Kui olete meie kaudu tellimuse esitanud ja pole ise parooli ja kliendikontot loonud, loob meie poe süsteem teie jaoks automaatselt kliendikonto. Parool luuakse automaatselt ja saadetakse teile e-kirja teel. Muidugi teate ainult teie seda parooli. Saate igal ajal oma kliendikontol parooli muuta!

Te saate ka tellimuse andmete kokkuvõtte e-kirja teel. Kui te ei saa seda e-kirja võimalike valede sisetuste tõttu, võtke ühendust meie klienditeenindusega! Palun arvestage ka võimalusega, et e-kiri võib olla sattunud teie rämpsposti kausta.

3. Taganemise juhend

Õigus taganeda

Teil on õigus selle lepingu alusel 14 päeva jooksul põhjust avaldamata taganeda. Taganemistähtaeg on 14 päeva alates päevast, mil teie või teie poolt nimetatud kolmas isik, kes ei ole vedaja, võttis viimased kaubad enda valdusse või võttis need enda valdusse. Taganemisõiguse kasutamiseks peate Dialandole teatama oma otsusest sellest lepingust taganeda selge avaldusega (nt postiga saadetud kiri, faks või e-kiri). Lihtsaim viis selleks on meiega ühendust võtta meie kontaktilehel loetletud kontaktivõimaluste abil!

Kui kasutate seda võimalust, saadame teile kohe (nt e-kirja teel) kinnituse sellise taganemise kättesaamise kohta. Taganemistähtaja täitmiseks piisab, kui saadate taganemisteate enne taganemistähtaja lõppu.

Ärge unustage meile saata oma tellimuse number, mille saite müügilepinguga!

Tagajärjed taganemisel

Kui te selle lepingu tagastate, hüvitame teile kõik teilt saadud maksed, sealhulgas tarnemaksed (välja arvatud täiendavad kulud, mis tulenevad teie valitud kättetoimetamisviisi erinevusest meie poolt pakutavast odavaimast standardkohaletoimetamisest), viivitamata ja hiljemalt kolmekümne päeva jooksul alates päevast, mil saame teate selle lepingu taganemisest. Selle tagasimakse jaoks kasutame sama makseviisi, mida kasutasite algse tehingu jaoks, välja arvatud juhul, kui oleme teiega kokku leppinud teisiti; selles tagasimakses ei arvestata teile mingit tasu. Võime tagasimakse keelduda, kuni oleme kauba tagasi saanud või kuni olete esitanud tõendid, et olete kauba tagasi saatnud, olenevalt sellest, kumb toimub varem. Peate kauba meile viivitamata tagastama või üle andma ja igal juhul mitte hiljem kui kolmekümne päeva jooksul alates päevast, mil te meile selle lepingu taganemisest teatasite. Seda tähtaega peetakse järgituks, kui saadate kauba enne kolmekümne päeva möödumist. Kannate kauba otsekulud meie laosse tagastamisel, välja arvatud juhul, kui on teatatud kohalikust laost! Peate kauba väärtuse vähenemise eest tasuma ainult siis, kui see väärtuse vähenemine on tingitud kauba käsitlemisest, mis ei ole vajalik selle seisundi, omaduste ja funktsionaalsuse kontrollimiseks.

Taganemisjuhendi lõpp

4. Garantii ja garantii

Vt lehte "Garantii ja garantii"

5. Kohaletoimetamine ja tagastamine

Kohaletoimetamine tellib Dialando ise või erandjuhtudel teostab tarnija. Kui klient kaupa vastu ei võta või keeldub seda vastu võtmast hoolimata Dialando määratud tähtajast, võib Dialando omanik (vt märgist) valida lepingust taganemise. Kehtivad saatmiskulud leiate menüüst Saatmiskulud teabe all. Võimalike tagastuste korral kasutage võimaluse korral originaalpakendit või samaväärset saatmispakendit, mis tagab kaupade piisava kaitse.

6. Transpordikahjustused

Kui märgatavate transpordikahjustustega kaubad kätte toimetatakse, esitage sellistest vigadest võimalikult kiiresti kaebus tarnijale või kui korjate oma pakendi üles, võtke meiega kohe ühendust, hiljemalt 7 kalendripäeva jooksul. Teie õigused tarbijana, eriti teie pretensiooniõigus, jäävad muutumatuks. Abistate meid oma nõuete esitamisel vedaja või transpordikindlustuse vastu.

7. Vastutamine

Klient saab nõudeid arvesse võtta ainult selliste nõuete vastu, mis on seaduslikult kehtestatud või mille üle Dialando omanik ei vaidle (vt märgist). Kliendil on õigus pidada kinni ainult samast lepingusuhtest tulenevatest nõuetest.

8. Andmekaitse ja turvalisus

Vt lehte Andmekaitse ja turvalisus

9. Makse

Ostuhind tuleb tasuda kohe pärast meie tellimuse kinnituse saamist, kui te ei ole tellimust esitanud makseteenuse pakkuja kaudu, mis pakub "arve tasumise" võimalust. Klient saab maksta ostuhinna pangaülekandega tellimuskinnituses näidatud kontole, Paypaliga või krediitkaardiga. Tellimuskinnituses või tellimuskinnituses ei näidata tehnilistel põhjustel käibemaksu, kuid see sisaldab märget "Hind koos seadusliku käibemaksuga". Kui vajate arvet koos näidatud käibemaksuga, võtke meiega ühendust!

Üldiselt jääb täielikult maksmisele Dialando omand. Makseviiside kohta lisateabe saamiseks vaadake menüüd Makseviisid teabe all.

10. Garantii, garantii ja järelteenindus

Kui ei ole teisiti kokku lepitud, kehtib seaduslik vastutus puuduste eest. Teabe konkreetsete tootjagarantiide kohta leiate tootedokumentatsioonist. Kas tootjagarantiist on õigus nõuda, saate teada tootekülgedelt kirjeldusest. Jõuate meie klienditeeninduseni siin!

11. Vahetusretuur

Ostmine ilma riskita, meiega pole probleemi! Seadusega kehtestatud taganemisõiguse alusel saate tagastada kaupu, mis teile algupäraselt ei meeldi. Palun lugege allpool, mida peaksite tagastamise korral arvestama.

Lisateavet leiate alati meie KKK lehelt

Meie palve teile!

Palun ärge kohtlege meie kaupu, mida soovite tagastada, nagu oma vara, et vältida uue seisundi halvenemist.

Juba pakendi avamisel saate vältida kahjustusi saatmise ja toote pakendi või toote enda hoolika avamisega. See kehtib eriti suuremate objektide, nagu kellakastid ja kellakastid, puhul, sest nende esemete turvaliseks tagastamiseks on kõige parem kasutada originaalpakendit.

Jätke näiteks kellale, rihmale või ehtelemendile kaitsefooliumid ja ärge neid võimalusel eemaldage. Ärge kasutage kaupu, mida te tõenäoliselt tagastate. Näiteks peaksime nahkpaelu hügieenilistel põhjustel pärast lühikest kandmisperioodi vahetama. Terasrihmad näitavad esimesi pinnakriimustusi poleeritud pindadel väga kiiresti, see tuleb töömahukalt poleerida või asendada, et mitte järgmist klienti pettumust valmistada.

Mehaanilisi kellasid, mida soovite täpsuse testimiseks, palume testida näiteks kellakastis, kellassepp juures ajaskaalal või käsitsi kerides, mitte randmel "testkandmise" teel.

Täname teid tähelepanu ja ettevaatlikkuse eest selles osas ja hindame seda väga!

Tagastamine

Pange tähele järgmisi punkte kaupade tagastamisel:

Enne kui saadate meile eseme tagasi, palume teil meiega ühendust võtta ja tagastus registreerida! Meie klienditeenindus saadab teile juba täidetud tagastusvormi, kus leiate ka tagastusaadressi. 

Pakendage soovitud tagastatav ese täielikult koos võimalike lisatarvikutega. Transpordikahjustuste vältimiseks soovitame kasutada originaalpakendit.

Pange meilt saadud tagastusvorm paketti. See kiirendab märkimisväärselt tagasimakseid või vahetusi.

Millist teenusepakkujat valida tagasisaatmiseks, jääb teie otsustada. Teie enda huvide kaitseks veenduge, et saadetis oleks kindlustatud ja jälgitav (kindlustatud pakk). Lisaks pakume võimalust, et hoolitseme paketi tagastamise eest. Sel juhul võetakse tagasisaatmise kulud lihtsalt tagasimaksete summast maha. 

Vältige palun veoettevõtja saatmist tagasi, nende puhul kannab tagasimaksetega seotud kulud (praegu 15,00 eurot DHL-i puhul) meie poolt!

Vahetus

Soovite tagastada ühe või mitu eset, kuid soovite vastu saada ühe või mitu muud eset? Palun märkige oma soovid selles osas, kui võtate ühendust meie klienditeenindusega tagasisaatmise osas! 

Dialandos on muude kaupade vastu vahetamise võimalus võimalik ka pärast 14-päevast taganemisõigust 30 päeva jooksul pärast kättetoimetamist, tingimusel et kaubad on kandmata. See määrus ei kujuta endast teie õiguste piirangut tarbijana, vaid nende laiendamist.

Kui vahetus nõuab täiendavat makset (uued kaubad on tagastatutest kallimad), teavitab teenindustöötaja teid kohe, kui tagastus on meieni jõudnud.

Tagasimakse

Tagasimakse korral kantakse raha tagasi samamoodi, kuidas me selle saime. Näiteks kui olete maksnud krediitkaardiga, tühistatakse makse lihtsalt ja kaardiväljaandja kantakse teie makse tagasi! 

Krediidi korral palume teil meile edastada oma IBAN ja BIC või kohalik pangakonto number, et üle kanda krediidi summa!

Lisateavet leiate alati meie KKK lehelt!

12. Klarna

Koostöös Klarna Bank AB (publ), Sveavägen 46, 111 34 Stockholm, Rootsi, pakume teatud riikidele järgmisi maksevõimalusi. Makse tehakse alati Klarnale:

Arve: Makseperiood on [14] päeva alates kaupade/piletite saatmise kuupäevast või muude teenuste pakkumise kuupäevast. Täielikud arveldustingimused nendes riikides, kus see makseviis on saadaval, leiate siit: Saksamaa, Austria.

Osamaksetega ost: Klarna finantsteenus võimaldab teil tasuda oma ostu eest fikseeritud või paindlike igakuiste osamaksetega vastavalt kassas määratletud tingimustele. Osamaksete maksmine on igakuiselt Klarna poolt saadetud arve lõpus. Lisateabe saamiseks osamaksete ostmise kohta, sealhulgas üldtingimused ja Euroopa standardtarbija krediidiinfo nendes riikides, kus see makseviis on saadaval, klõpsake siin (saadaval ainult märgitud riikides): Saksamaa, Austria.

Sofortüberweisung: Saadaval Saksamaal, Austrias, Belgias, Itaalias, Hispaanias, Poolas ja Madalmaades. Teie kontolt debiteeritakse tellimuse esitamisele järgnevalt kohe.

Otsene deebet: Otsekorraldus tehakse pärast kaupade saatmist. Teid teavitatakse ajast e-kirja teel.

Krediitkaart (Visa/Mastercard): Saadaval Saksamaal. Deebet tehakse pärast kaupade või piletite saatmist / teenuste kättesaadavust või tellimuse korral vastavalt teatatud aegadele.

Makseviiside arve, osamaksete ja otsekorralduse kasutamine eeldab positiivset krediidikontrolli. Selles osas edastame teie andmed Klarnale ostu algatamise ja ostulepingu töötlemise raames aadressi ja krediidihinnangu eesmärgil. Palun mõistke, et saame pakkuda ainult neid makseviise, mis on lubatud krediidikontrolli tulemuste põhjal. Lisateabe ja Klarna kasutustingimuste kohta leiate siit. Üldist teavet Klarna kohta leiate siit. Teie isikuandmeid töödeldakse Klarna poolt vastavalt kehtivatele andmekaitseõigusaktidele ja vastavalt Klarna privaatsuspoliitikale esitatud teabele.

13. Märkus patareide määruse kohta

Seoses patareide või akude müügi või patareide või akudega kellade või muude seadmete kohaletoimetamisega, mis sisaldavad patareisid või akusid, oleme kohustatud teile järgmist teatama vastavalt patareimäärusele: Patareisid või akusid ei tohi visata olmejäätmete hulka. Teil on õigus kui lõppkasutaja kasutatud patareisid või akusid tagastada. Saate kasutatud patareisid või akusid tasuta tagastada müügikohas või selle vahetus läheduses (näiteks omavalitsuse kogumispunktides või kaupluses). Saate patareisid tagastada ka posti teel. Patareisid või akusid, mis sisaldavad ohtlikke aineid, märgitakse väljaheitva prügikasti sümboliga. Selle prügikasti sümboli lähedal on saastava aine keemiline nimi. Cd tähistab kadmiumi, Pb plii ja Hg elavhõbedat.

14. Täitmise koht, kohtualluvus

Kõigi olemasolevate ja tulevaste ärisuhetest tulenevate nõuete korral on kauplejate ainupädev kohtualluvus müüja asukohas. Kohtualluvus ja täitmiskoht kauplejatele on Paphos, Küpros.

15. Vaidluste lahendamine

Euroopa Komisjon pakub veebipõhist vaidluste lahendamise platvormi (OS), mille leiate siit. Tarbijatel on võimalus seda platvormi kasutada oma vaidluste lahendamiseks. Et lahendada vaidlusi tarbijaga sõlmitud lepingulise suhte või selle lepingulise suhte olemasolu küsimuses, oleme kohustatud osalema vaidluste lahendamise menetluses tarbijate vaidluste lahendamiseks. Vastutav on Zentrum für Schlichtung e.V. üldine tarbijate vahekohtuorgan (alates 01.01.2020: universaalne vahekohtuorgan), aadressiga Straßburger Straße 8, 77694 Kehl am Rhein, www.verbraucher-schlichter.de. Osaleme vaidluste lahendamise menetluses selle ameti juures.

16. Lõppsätted, lahutusklausel

Kui üks või mitu käesolevate ÜVÜ (Üldtingimused) sätet on kehtetud, ei too see kaasa kogu lepingu kehtetust. Kehtetu sätet asendatakse kohaldatava seadusandliku sättega. Selle lepingu suhtes kohaldatakse ainult Küprose õigust. Kuid Eesti klientide puhul kehtib iiri õigus!

Aphrodonis Media Group Ltd

110, Eleftheriou Venizelou

Äriregister Küpros: HE366111

Tegevjuht: Richard Andessner

telefon: +357 22000270

www.aphrodonis-media.com

Autoriõigus (c) 2021 Aphrodonis Media Group Ltd.

Kõik kasutatud kaubamärgid ja kaubamärgid on nende vastavate omanike vara. Kõiki pilte kaitstakse seadusega ja need kuuluvad Dialando ja/või toodete näitamiseks kasutatavate tootjate või tarnijate omandisse. Sisu kuritarvitamist või volitamata kasutamist järgitakse ja teatatakse.